לשכת עורכי הדין מחוז תל אביב – סדנה תהליכית
עו”ד מרים חיון
אפרופו הומור והסדנה…יש לי לקוחה מעצבנת דווקא אשה נחמדה א מה מה? מעצבנת. אינספור שאלות עד הפרטים הכי קטנים. כאילו מה? היא לא סומכת עלי? מוואה?!
כמובן שהייתי קצרת רוח כלפיה. מה שממש לא תרם.
בקיצור, שיחת הטלפון האחרונה לפני שבועיים בערך. יום שישי בבוקר. לנייד. תארו לעצמכם. אבל מה? אני למדתי משהו בסדנה. “תפסתי את עצמי”, כמו שאומרים והחלפתי תדר. עברתי להומור. קצת צחוקים. קצת התעניינות בבן החייל הקרבי וזהו. היה קצר. השיחה הייתה נעימה לשתינו. ותנחשו מה? מאז היא לא התקשרה אלי. היום אני מתקשרת אליה…מודעות זה מה שצריך.
עו”ד עידן יוגב
רציתי להודות לך על הכלים שהענקת לנו בסדנה של הלשכה. קבלתי תגובות די אוהדות מאנשים בקהל בתום ההרצאה, והבנתי שהיה להם מעניין, ושאפילו ביקשו עוד אחת.
עשיתי את הפתיחה שתירגלנו, והקטע עם הפלאפון באמת גרם צחוקים.
ניסיתי להשתמש בשפת גוף פתוחה, תנועה על הבמה, שימוש באביזרים, סיפור אישי ואתגור הקהל בשאלות, ונראה היה שאלה סייעו להפיג שעמום ולעורר עניין.
בתודה, יוגב.
עו”ד נינה בסן בשם קבוצת מרץ 2007
התכנסה לה איזו קבוצה, שאת אמורה להציע לה עצה ,בעורכי דין עסקינן ,ואולי זה קצת בלגן?כולם בוגרי פקולטה, אנשי העולם הגדול שכמעט יודעים הכל. מי צעיר, ומי בוגר, מי ותיק, ומי “ענטיק”, מי עוסק באזרחי, ומי חושב שהוא הכי, מי פלילי, ומי שלילי, מי סחיר, ומי נהיר,לכולם חסר דבר, שבאמצעותך לא נעדר. פרזנטציה רצית – לאורה ברוך פנית! ואת במלוא העוז, היית לנו ככרוז. אינטונטציה זה הסוד ועל פיתוח קול, אנו רוצים לשמוע עוד. ואת בחן לא מתחנחן, תמיד אומרת כן. בעזרת עשרות דוגמאות מפתיעה אותנו עם הבאות. עם הסבר מסתלסל, מלמדת אותנו לעלעל במחזה עתיק יומין, שיעשה את קהלנו זמין. את אשה ממש גדולה ובכוחך מאצילה את הנשמה נותנת ומעורכי הדין לא פוחדת. לך תודה ממש ענקית. כי בעינינו את להיט.