
עשרת הדברות להעברת מסרים במדיה הדיגיטלית
זאת עובדה ואין חולק -אנו חיים במציאות משתנה שמכתיבה לנו את היומיום ועלינו לשנות עצמנו בהתאם על מנת להמשיך ולבנות
זאת עובדה ואין חולק -אנו חיים במציאות משתנה שמכתיבה לנו את היומיום ועלינו לשנות עצמנו בהתאם על מנת להמשיך ולבנות
כיצד תוכלו לבנות הרצאה שתשאיר את קהלי היעד שלכם עם טעם של עוד? במאמר זה תוכלו לקבל תובנות פרקטיות לבניית
בהליך של פרזנטציה מעביר מגיש הפרזנטציה מסר לקהל היעד. בכדי שהמסר יעבור בצורה טובה והקהל אכן יקשיב ויתעניין בו,
פרזנטציה הינה העברת מסרים והצגתם בצורה משכנעת להלן מספר כללים לבניית פרזנטציה עסקית ואישית: התחל בהצגה עצמית קצרה, אך
‘החיים במה ואנחנו השחקנים’, וויליאם שייקספיר ואכן, בחיי היומיום בני האדם מופיעים כל הזמן מול חברים ומשפחה, לקוחות וספקים
על השימוש באמנות הסיפור והתיאטרון בפרזנטציה עסקית מאמר בפורטל נשים.ביז ב-2007 : http://www.nashim.biz/article/view_article.aspx?article_id=411 בעולם הדינמי שבו אנו חיים, האדם חשוף
הקול – תובנות כל אחד מאיתנו נאלץ מדי פעם לתת מצגת על עבודתו או מפעלו לצורך קידום עסקיו. ברוב
פיתוח קול, אספקט ההנאה כמו שחשוב לעשות ספורט ולשפר את הכושר, חשוב לפחות פעם בשבוע לעשות פעילות מהנה שאינה
“החיים במה ואנחנו השחקנים”, וויליאם שייקספיר המשמעות היא, שאתה מופיע כל הזמן מול לקוחות ,ספקים ואחרים. לכל פרזנטציה שכזו יש
על הקשר שבין השימוש בשפת גוף ואופן העברת מסרים תקשורת מתבצעת באמצעים מילוליים ובלתי מילוליים. האמצעים הבלתי מילוליים מהווים
אפתח בסיפור קצר על העברת מסרים: בקיבוץ נידח בצפון נקבעה הרצאה בחדר האוכל של הקיבוץ, המרצה הגיע, אך למעט איש
הפרזנטור ומסריו פרזנטציה הינה תהליך תקשורתי של העברת מסר מהדובר לקהל המאזינים. תכנון מקדים עומד בבסיס הכנתה של כל פרזנטציה.
כיצד יכולה פרזנטציה לעזור לאנשים להפוך למתקשרים טובים עם הסביבה? מהו סוד הריתוק? מה הופך אנשים מסוימים למתקשרים טובים יותר
“למה אבל למה בכל פעם שאני מנסה להעביר מצגת אני מוצא את עצמי מתוסכל בין ערמות של תזכורות בדפים מולי,
יושבים שעות מול הפוואר פוינט? תוהים איך בונים מצגת אפקטיבית? יושבים מול הפאוור פוינט, כותבים, מוחקים, מוסיפים אפקט, מורידים, מתחבטים
מתוך סדרת מאמרים של יוסי ספוז’ניק שהתפרסם באוקטובר 2007 ב-daily scoop אורה ברוך, שחקנית תיאטרון מלידה, הפנתה את יכולותיה
כל פרזנטציה היא בעצם הצגה, כל מרצה צריך להיות חזק בזה על מנת שהמסרים אותם הוא שואף להעביר לקהל המאזינים
מפיקי אירועים אמורים להעביר ללקוח שלהם תמונה ברורה של האירוע אותו הם מתכננים להפיק עבורו. על מנת להעביר את התמונה
כל אדם צריך שיהיו לו מיומנויות תקשורת משופרות, הן בחיים האישיים ובעסקים. תקשורת היא תהליך המתקיים בין שני אנשים