
העברת מסרים
העברת מסרים בהתנהלות בעלי תפקידים בארגונים איך להעביר מסרים באופן ברור שיופנם ברמה גבוהה? איך להעביר מסרים בדרך שלא
העברת מסרים בהתנהלות בעלי תפקידים בארגונים איך להעביר מסרים באופן ברור שיופנם ברמה גבוהה? איך להעביר מסרים בדרך שלא
מכירות – מילה אחת וכל כך הרבה אסוציאציות שנקשרים אליה תוך מספר שניות.. מתוך 12 שנה של למידה והתנסות
כדי לסגור עסקה עם לקוח צריך לדעת לשאול אותו מה הוא צריך ומה הוא מחפש, ולהקשיב לתשובות שהוא נותן מבלי
מה בין איש מכירות ובין – “תותח מכירות”? ההבדל המשמעותי ביותר הוא שזה המכונה תותח מכירות הוא אחד שלא
עולם העסקים הינו עולם מרתק ומדהים! אני מניח שכל אחד ואחד מכם חושב כך, אחרת לא הייתם עושים את המהלך
האם אתם יודעים מה ההבדל בין שיווק למכירה? והאם אתם בטוחים שאתם עושים את שניהם בעסק שלכם? בפרק הראשון
כיום למעלה מ 80% ממי שמחפשים שירות או מוצר מחפשים אותם גם, אם לא רק, במרחב המקוון. עבור משתמשים רבים
“אדוני, אפשר לעניין אותך בבקשה בסקר שאנו עורכים בטיפול בקשיי הפליטים…” “אדוני, מענה על מספר שאלות קצרות יוכל להציל חיים
מתוך סדרת מאמרים של יוסי ספוז’ניק שהתפרסם באוגוסט 2007 ב daily scoop ארגון BNI מייחס חשיבות רבה למצגת “60
חוצפה!! בניגוד למה שאנו חושבים, רוב האנשים לא חוצפנים. תפסו בן אדם באמצע הרחוב, תעצרו אותו, ותתחילו למכור לו
אם יש שיטת מכירות, שנחשבת לקשה ביותר, אין ספק כי מכירה טלפונית היא מהמובילות. מהן נקודות הקושי? העדר פנים
לפני שאתה דואג ללקוחות חדשים שיבואו, דאג לקיימים שיישארו… כיום במשק הישראלי והעולמי קיים מבחר עצום כמעט בכל תחום,
מי מאיתנו, הנמצא בקשר ישיר עם לקוחות לא אומר לעצמו לפחות פעם ביום: “איזה לקוח קשה! או “מה הוא רוצה