סדנת התנהגות ממוקדת לקוח של אורה ברוך הדרכות
קהל יעד:
מנהלים, אנשי שווק, אנשי מכירות , עורכי דין
מטרת הסדנה:
העמקת יכולת האבחנה, האילתור והגיוון, ליטוש יכולות השכנוע, ההובלה וההשפעה תוך שימת דגש על הגברת היצירתיות, האסרטיביות והחדשנות
סדנה אינטראקטיבית חוויתית והתנסותית, העוסקת באיכות השירות ללקוח באמצעות הפעלת תיאטרון אימפרוביזציה ושימוש בפסיכודרמה, וכל זאת, באוירה נעימה, מאפשרת ומחוייכת.
אורה ברוך, בוגרת ICNLP, בית הספר הישראלי ל-NLP (ניתוב לשוני פיזיולוגי) מפתחת הדרכה בתקשורת, בונה ומנחה סדנאות עם צוותי מנחים, מציעה סדנה ייחודית זו שנועדה להכשיר מנהלים, אנשי שיווק ועורכי דין ליצירת התנהגות ותרבות ממוקדות לקוח, שמזדהות, תומכות ומטפחות את השירות המיטבי ביותר ללקוח. במסגרת הסדנה, אורה, יחד עם צוות המנחים המיומן תכשיר אותך להתמקצע בתחום ההתנהגות ממוקדת לקוח והמצויינות. במקביל, תקבל תחושה של הכרה בחשיבות אופי המכירה ואיכות השירות המהווים ערך עליון בכל ארגון.
כל התנהגות שיווקית מושכלת פירושה התנהגות ממוקדת לקוח. על מנת ליצור התנהגות זו יש צורך לפענח את העדפות הלקוח, כמו את אופן ההתקשרות המתאים עמו, במטרה לרכוש כלים נוספים לחיזוי התנהגותו. כלים אלו יירכשו במהלך הסדנה במטרה להגדיל את ערוץ ההתנהגות ממוקדת הלקוח ליצירת מהלך שיווקי מנצח.
ההשתתפות בסדנה הינה השתתפות פעילה ומעשירה, בה המשתתפים ישחקו את הסיטואציות השונות הלקוחות מהעולם העיסקי, בשילוב כלי תיאטרון האימפרוביזציה והפסיכודרמה. במסגרת הסדנה ישולב חומר תיאורטי עם התנסות חוויתית בסימולציות בזוגות ובקבוצות על מנת למקסם את חוויית ההתמקדות בלקוח.
תכני הסדנה:
- כיצד משיגים לקוח ומשמרים אותו
- לא רק שהלקוח תמיד צודק – הלקוח הוא תמיד הלקוח!
- איכות השירות ללקוח
- הערך המוסף שלי הנובע מהתנהגות ממוקדת לקוח
- הכרות עם עולם האימפרוביזציה והפעלת
יכולת האימפרוביזציה - תנועה ומודעות לגוף ולשפת הגוף
- הקונפליקט הדרמטי
- השימוש בקול ובמינעד
- שימוש בטקסטים, מונולוגים ודיאלוגים רלבנטיים
- הקניית ועיבוד תובנות לתיפקוד בעולם העיסקי
תרגול:
- סימולציות של סוגי התנהגות ממוקדת לקוח – תכנים ייחודיים אתם מתמודדים המשתתפים בעבודה השוטפת. הסימולציות יומחזו בעזרת תיאטרון אימפרוביזציה ופסיכודרמה ובאמצעות אנקדוטות הלקוחות מעולם ההתנהלות האישית של כל אחד ממשתתפי הסדנה.
- חיזוק יכולות קיימות מאגר העוצמות
- אמונות חוסמות ואמונות מעכבות
- חיזוק יכולת התשאול והעמקת שיחות החולין
- שימוש מושכל בטקטיקות להתנהגות ממוקדת לקוח
- דיון והפקת לקחים מהסימולציות שבוצעו תוך מתן משוב
- סיכום התובנות העיקריות שעלו מתוך הסימולציות ואשר ייושמו בעתיד על ידי המשתתפים.
- המלצות לשינוי
ואיזה כלים תקבל בסופו של תהליך?
- רכישת כלים מעשיים ויישומיים להתמקדות באיכות השירות ללקוח ושיפורה
- כלים לאיתור ולשיפור כישורי האבחנה, האילתור והגיוון שלך
- ליטוש יכולות השכנוע, ההובלה וההשפעה שלך
- רכישת יכולת להעביר מסרים בצורה אפקטיבית
- שימת דגש על הגברת היצירתיות, האסרטיביות והחדשנות
- רכישת יכולת לעורר עניין וסקרנות מצד השומע
- ארגז כלים לשימוש מיידי
- הרגלי עבודה חדשים ומשופרים