“סיפור טוב זה כל הסיפור”, השימוש באמנות הסיפור בתהליך המכירה
קהל יעד:
אנשי שיווק, אנשי מכירות בארגונים, מנהלים
מטרת הסדנה:
הקניית כלים ליצירת סיפורי מכירה ושיווק, השימוש באלמנטים סיפוריים להעברת מסרים, רכישת כלים מעשיים להתאמת המלל לשפת הגוף לשכלול תהליך המכירה באמצעות השימוש בסיפורים, אנקדוטות ודוגמאות המחשה
סדנת סיפורים מוכרים – סדנה אינטראקטיבית חוויתית המתמקדת ברלבנטיות וביישום עיסקי של אמנות הסיפור במשא ומתן, במסגרת תהליך המכירה.
משתתפי הסדנה ירכשו כלים לבניית סיפורי מכירה ושיווק, כדרך לניטרול ולהפחתת התנגדויות, כמו גם להעצמת יכולת המכירה. בסדנה תפותח יכולתם להעביר מסרים וליצור סימטריה בין האיכות הקולית, שפת הגוף והמסר המילולי. זאת, בהתאמה ללקוח העומד ממול לפי מודל ה – NLP (ניתוב לשוני פיזיולוגי).
חייו של איש המכירות בעידן הדינמי כיום אינם פשוטים. עליו להמציא עצמו מחדש חדשות לבקרים על מנת שיוכל להצליח במלאכת המכירה, מתוך התייחסות לפרמטרים כגון: העלייה המתמדת במורכבות המוצרים מותאמי הלקוח, מוצרים המשתנים ללא הרף, במקביל לכך שהצרכן הישראלי הפך לתובעני יותר. במסגרת החיפוש אחר דרכי סיוע חדשניות לאיש המכירות בשיפור יכולת המכירה שלו את מוצרי החברה ללקוחות, ניתן להשתמש באיסטרטגיית מכירות חדשה אותה אנו מציעים – שימוש בסיפורים – מכירת מוצר דרך סיפור .
אמנות הסיפור נקשרת לכל תחום בחיינו וניתן לעשות בה שימוש בה גם בעולם העיסקי, במיוחד ככלי יצירתי-שיווקי יוצר עניין ומקרב ממדרגה ראשונה. בסדנה שאנו מציעים תוכל לפתח ולשפר את היכולת שלך לספר סיפור מוכר בעזרת ההדרכה המקצועית המיומנת שלנו, ולשכלל את איכותך המקצועית כאיש שיווק ומכירות בדרך לכיבוש היעדים שהצבת לעצמך.
תכני הסדנה:
- יתרונות השימוש בסיפור כדרך להפחתת התנגדויות בתהליך המכירה
- מה בונה סיפור טוב? מה הופך סיפור לחווייתי?
- בניית סיפורי מכירה ושיווק
- הדרך להלהיב, להשפיע ולמכור – בחירת סיפור המתאים לסיטואציה והמהדהד חוויה של קניה ללקוח
- השימוש באלמנטים סיפוריים – דוגמאות המחשה, בדיחות, מטאפורות
- התבניות הלשוניות המעצימות סיפור/אנקדוטה
- זיהוי ובחירת סוג המספר המתאים על מנת ליצור כימיה עם הלקוח
- ה-Timing העיתוי המתאים לשימוש בסיפור בתהליכי המכירה
- חשיבות השיווק העצמי – גישה והערכה עצמית
- סגנונות שיווק אישיים והתאמתם לקהלי יעד שונים
- סוגי מסרים המצויים בסיפורי מכירה (מסר גלוי, מסר סמוי)
- הקשר בין הופעה חיצונית, רושם ראשוני ואיכות השירות ללקוח
- שפת הגוף – מיומנות השליטה במחוות גופניות והתאמתן ללקוח
- הסימטריה בין התוכן המילולי לשפת הגוף – כיצד נזהה חוסר סימטריה
- השימוש בקול בתהליך המכירה ככלי ליצירת אמון תקשורתי- ייחודו של הקול ומאפייניו בתקשורת אישית ועסקית
- רהיטות הדיבור- תרגילי הגייה
ואיזה כלים תקבל בסופו של תהליך?
- יכולת לבנות מאגר סיפורים/אנקדוטות ודוגמאות המחשה רלבנטיות
- יכולת לספר סיפור שמוכר מוצר
- יכולת זיהוי ובחירת טכניקת המספר המתאימה ללקוח העומד מולו
- כלים מעשיים להעברה ממוקדת של מסרים באמצעות גורמים מעוררי עניין כגון סיפור/אנקדוטה
- הפעלת יכולת בחירת הסיפור המתאים ללקוח
- כלים מעשיים לביטוי עצמי ולתקשורת מוכרת מוצר
- טיפוח יכולת השכנוע
- שימוש בקול, בגוף ובדיבור ככלי מכירה אולטימטיביים ואפקטיביים