טלפון: 052-8214167    |   מייל:  info@orsipur.co.il
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
תקשורת בעידן המודרני

תקשורת בעידן המודרני

30 ביוני 2015 22:55 סגור לתגובות על תקשורת בעידן המודרני zafi

המושג תקשורת ארגונית מפורש כדרך של ארגון/חברה לתקשר עם עובדיו ועם ציבור לקוחותיו. בשנים האחרונות הבינו ארגונים וחברות שפיתוח המשאב האנושי הוא המפתח להצלחה. וכך, החלו ארגונים שונים לבסס תקשורת בינאישית מעצימה.

בבסיס הצורך בפיתוח תקשורת בינאישית בארגון, עמדה התובנה לפיה חסמים ונתקים בתקשורת שכיחים בתהליך העברת מסר, במיוחד עקב המבנה הארגוני שבו בעלי תפקידים שונים עובדים בכפיפה אחת. הבדלים בתפקיד, במעמד ובתחומי סמכות ואחריות, עלולים לגרום לנתקים בתקשורת שיעכבו את צמיחת הארגון. השתרשות דפוסי תקשורת לא נכונים בארגון תמנע העברת מידע בין העובדים וההנהלה, דבר שיצור אי בהירות, אי וודאות וניכור של העובד ביחס לארגון. באמצעות תהליכי הערכה ומישוב חוצי ארגון, ניתן לשפר את מערכת התקשורת הארגונית, לייעל העברת מידע ולקבל פידבק אודות תהליכים ארגוניים.

הנחלת שינוי בסיסי בהרגלי התקשורת של הארגון

במטרה לבנות ולקבע תקשורת ארגונית בינאישית מעצימה על בעלי התפקידים השונים בארגון להפעיל מודלים של הקשבה והתבוננות. על בעלי התפקידים להתייחס תמיד ברצינות לזה העומד מולם, גם אם הוא מחזיק בדעה אחרת. מעל הכל, על בעלי התפקידים לנסות ולהשקיט ככל האפשר את הקול הפנימי, זה שאומר “אני יודע יותר טוב” בזמן ההקשבה. זהו אתגר לא פשוט, שניתן יהיה לעמוד בו רק על ידי ההבנה, שלכל אדם מפת עולם שונה המורכבת מההתנסויות האישיות, הרקע המשפחתי, סביבת הגידול, ההשכלה וגורמים רבים אחרים. בבסיס מפת עולם זאת, סולם ערכים ואמונות שונה מאדם לאדם.

סיפור כמרכיב חשוב בתקשורת ארגונית

הסיפור משמש את האדם במגון היבטים בחייו להעברת מסר, ערכים ורעיונות. אחד המרכיבים המשמעותיים של תקשורת ארגונית טובה הוא שיתוף בסיפורי הצלחה וכשלון עסקיים. הרווחים וההפסדים הינם חלק בלתי נפרד מההוויי של כל ארגון.  מנהל, המשתף את עובדיו בסיפורי הצלחה וכישלון של הארגון ,יעמיק את תחושת השיתוף דבר  שיסייע לשבירת מחסומים היררכיים הקיימים בארגון ובמקביל, יעורר השראה וחזון לקראת העתיד לבוא.

מעבר להשראה בקרב העובדים, הסיפור משפיע עמוקות על התקשורת החוץ ארגונית, כלפי לקוחות וספקים. סיפורים טובים ורלוונטיים מושכים תשומת לב רבה יותר, נטמעים היטב בזכרון, מאפשרים חיבור למותג ובעיקר, בונים תוצאות ומגבירים תפוקות.

« הקודם
הבא »
  • פיתוח מנהלים
    • סדנת מנהיגות
    • קפסולת המנהיגות
    • אומנות הניהול
    • חדר כושר לניהול
    • המנהל כחדשן
    • ניהול קונפליקטים
    • ניהול משא ומתן
    • פיתוח צוות
    • שימוש בנרטיב בניהול
  • סדנת מכירות
    • מכירה טלפונית
    • מכירות שטח
    • סדנת שימור לקוחות
    • התנהגות ממוקדת לקוח
    • העברת מסרים
    • שימוש בסיפורים במכירות
  • סדנאות גיבוש
    • סדנאות גיבוש צוות
    • גיבוש למגזר הרפואי
    • גיבוש לעורכי דין
    • פעילות גיבוש
  • פרזנטציה
    • פרזנטציה לסטארט אפ
    • פרזנטציה במכירות
    • פרזנטציה מול מצלמה
    • סדנאות פרזנטציה בלשכת המסחר
    • פרזנטציה לעורכי דין
    • פרזנטציה + סרטון שווקי
    • כל פרזנטציה היא הצגה
  • סדנאות למשרד החינוך
    • מסיפור להצגה
    • כל העולם במה
    • אומנות הסיפור
  • הרצאות
    • הרצאת רושם ראשוני
    • הרצאת חשיבות התדמית
    • הרצאת שפת הגוף
    • הרצאה בסגנונות שיווק
    • הרצאה-מילה, תנועה וקול
  • הדרכה אישית
    • אימון אישי להצלחה עסקית
    • בניית פרזנטציות
    • בניית הרצאות
    • ראיונות עבודה
    • הכנה למכרזים
    • פחד במה
    • הופעה בתקשורת
  • תיאטרון סיפור
    • ערבי מספרי סיפורים
    • טיולים מספרים
    • סרטונים ממופעים
    • תיאטרון בית פרנקפורט
    • תיאטרון נועם בן אז”ר
    • תיאטרון פלייבק
    • תיאטרון תנועה-אנסמבל עיתים
    • תיאטרון דרממיה
    • במת מייצג

לשיחת ייעוץ חינם, התקשרו
052-8214167 או השאירו
פרטים ואחזור בהקדם:

[חזרה]
Share Buttons
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
אודות
אורה ברוך הדרכות החל בשנת 2005 בפיתוח ובבניית סדנאות השמות דגש על למידה אפקטיבית מגוונת וחווייתית. חבילות ההדרכה וההטמעה שאנו מציעים נתפרות בקפידה והן תוצאה של ניתוח וזיהוי צרכי הארגון, והבניית פתרון לשיפור הביצועים כולל יישום וליווי.
מאמרים אחרונים
  • האם משבר זו הזדמנות לצמיחה וקידום בעבודה?
  • מתלבטת אם להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילך
  • עשרת הדברות להעברת מסרים במדיה הדיגיטלית
  • !Career Waze must be Wise
  • מה קורה כשאופטימסט ופסמיסט פוגשים את הקורונה?
יצירת קשר
צרו עימנו קשר לכל שאלה ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם...
טל: 052-8214167
מייל: info@orsipur.co.il
© כל הזכויות שמורות לאור סיפור | טלפון: 052-8214167   |   מייל: info@orsipur.co.il   |   קידום אתרים: Tzafi@zran