קבעתם פגישה עם לקוח חדש שלא הגיע אליכם דרך המלצה או מפה לאוזן ואתם מתלבטים כיצד להתכונן לפגישה בכדי שהיא תעבור בצורה המוצלחת ביותר?
רצוי לקחת הדרכה פרטנית שתעניק לכם כלים וידע שיסייעו לכם לגייס לקוחות חדשים .
מהי הדרכה פרטנית לגיוס לקוח חדש?
זהו בעצם אימון אישי שנתפר במיוחד לצרכים ולמטרות שברצונכם להשיג. ההדרכה ממוקדת מטרה ומתאימה לכל אדם בין אם הוא מנהל בכיר או בעל תפקיד אחר בחברה שמעוניין לפתח מיומנויות חדשות ולשפר את יכולותיו באמצעות העצמה אישית ואימון להצלחה.
יתרונות הדרכה פרטנית לגיוס לקוחות
בעזרת הדרכה תוכלו לחזק את המיומנויות העסקיות והכישורים הבינאישיים שלכם. ההדרכה תסייע לכם לדעת במה להתמקד במהלך הפגישה ולשים לב להתנהגויות שיכולות לפגום בהצלחתה. בהדרכה תלמדו ליצור אינטראקציה חיובית עם הלקוח באמצעות הקשבה, זיהוי צרכיו ובניית אמון באמצעות השימוש בתדר המתאים לו. בצורה זו תדעו לכוון את השיחה בצורה טובה שתביא לכך שהלקוח ירצה בשירותי העסק שלכם .
ההדרכה כוללת העצמה אישית שהינה בעלת חשיבות מכרעת מכיוון שבפגישות עם לקוח יש צורך להפגין בטחון עצמי, על מנת שהלקוח ירגיש שהוא בידיים בטוחות .
מעבר לכך חשוב להעניק ללקוח את התחושה שהוא נמצא במרכז וזאת על ידי הקשבה פעילה ושאלת שאלות ממוקדות על מנת להפגין עניין אמיתי במי שנמצא מולך.
סימולציות במהלך ההדרכה – המתכון להצלחה!
במהלך ההדרכה מומלץ לבצע סימולציות לפגישה עם הלקוח. כך תוכלו להבין מהן נקודות החוזק והחולשה שלכם ולשפר אותן. הסימולציה למשל יכולה לכלול שאלות של לקוח במהלך הפגישה, תוך הצגת הדרך הנכונה שבה יש לענות עליהן בכדי להימנע מהתנגדויות מצידו. הסימולציות מסייעות להפחית את תחושת הלחץ והחששות מפני הפגישה ומאפשרות להיות מוכנים היטב.