טלפון: 052-8214167    |   מייל:  info@orsipur.co.il
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
סדנאות תקשורת

סדנאות תקשורת

29 ביוני 2015 20:15 אין תגובות zafi

כל אדם צריך שיהיו לו מיומנויות תקשורת משופרות, הן בחיים האישיים ובעסקים.

 

תקשורת היא תהליך המתקיים בין שני אנשים לפחות, כאשר אחד מעביר מסר למקבל, המנתח את תוכנו ולאחר מכן מספק משוב, תהליך זה נקרא תהליך תקשורתי.  להלן מספר טיפים על מנת להימנע ממצבים בהם מועברים מסרים המבלבלים את השומע.

  • יכולת תמצות
    דבר ישר ולעניין ותמצת ככל האפשר את הדברים – הנטייה להרבות במילים ובפרטים נוטה לבלבל אנשים לגבי הנושא המדובר.
     
  • נימוס
    התנהג בנימוס כאשר אתה מדבר ומתקשר עם אחרים. היה מנומס וקשוב. הקפד על מרחק והתאם את הג’סטות (מחוות) הגופניות לבן השיח שלך.
     
  • השימוש ב”אני”
    אל תהסס מלהשתמש במילה “אני” בעודך מדבר. השימוש במילה “אני” מסייע לאנשים להבין כי זוהי דעתך. למשל, ישנו הבדל בין לומר “אתה מתעלם ממני” לבין “אני חש שאתה מתעלם ממני”.
    יחד עם זאת מומלץ לזכור, ששימוש מרובה מדי ב”אני” עלול ליצור רושם של אדם שאינו רואה את האחר.
  • חיוביות
    יש תמיד לשמור על גישה חיובית בעת הדיבור. סגנון הדיבור שלך ביחד עם טון הדיבור יראו עד כמה חיובי ואופטימי אתה לגבי הדברים שאתה אומר וישדרו אמינות ונינוחות. אם תצליח למנוע מהשומע להפעיל מגננות והתנגדויות, דבריך יזכו בתשומת לב ובהסכמה.
     
  • יכולת הקשבה
    הפעלת הקשבה פעילה היא המפתח לתקשורת בינאישית מוצלחת. אל תחלום בהקיץ והימנע מלהסיט את המחשבות שלך ממה שמתרחש באותו רגע ובאותו מקום.
     
  • תיבול הדברים
    השתמש במילים המושכות תשומת לב ועניין. ערוך הפסקות יזומות (פאוזות) על מנת להעלות את עקומת הקשב. העזר במחוות גופניות כדי להדגיש את הדברים שלך.
     
  • בהירות
    הימנע מלהשתמש במשפטים מבלבלים ודו משמעיים ואל תשתמש במינוחים מקצועיים אותם המאזין עלול לא להבין.
     
  • סבלנות
    סבלנות היא תכונה מבוקשת, במיוחד כאשר מדובר בתקשורת יעילה. מומלץ לא למהר ולדבר בקצב איטי ומובן על ידי האחרים. יש לשים לב לא לדבר לאט מדי, אך גם לא מהר מדי, אחרת זה ייצור תסכול בקרב המאזין.
     
  • היגוי
    הגייה נכונה וברורה של המילים מסייעת לאנשים להבין את המסר שלך.

הנחיצות של מיומנויות תקשורת היא עצומה. בזכותן ניתן להביע דעה,ותאר  מטרות ולהבין מהצד השני כיצד הדברים נקלטים ומתקבלים, והאם יש צורך בתיקונים או שינויים כלשהם. בעולם העסקי, הנחיצות היא גבוהה עוד יותר, שכן תקשורת אפקטיבית היא כזו המובילה בסופו של דבר להגברת תפוקות הארגון.

במידה ומנהלים או עובדים כאחד, מעוניינים בפיתוח מיומנויות תקשורת כגון: יכולות שכנוע, התמודדות עם קונפליקטים פנים וחוץ ארגוניים, יכולת הקשבה, עמידה מול קהל ועוד, מומלץ לשקול להשתתף בסדנאות תקשורת שמטרתן לספק ערוצי תקשורת חדשים ולשפר מיומנויות תקשורת קיימות.

 

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

  • פיתוח מנהלים
    • סדנת מנהיגות
    • קפסולת המנהיגות
    • אומנות הניהול
    • חדר כושר לניהול
    • המנהל כחדשן
    • ניהול קונפליקטים
    • ניהול משא ומתן
    • פיתוח צוות
    • שימוש בנרטיב בניהול
  • סדנת מכירות
    • מכירה טלפונית
    • מכירות שטח
    • סדנת שימור לקוחות
    • התנהגות ממוקדת לקוח
    • העברת מסרים
    • שימוש בסיפורים במכירות
  • סדנאות גיבוש
    • סדנאות גיבוש צוות
    • גיבוש למגזר הרפואי
    • גיבוש לעורכי דין
    • פעילות גיבוש
  • פרזנטציה
    • פרזנטציה לסטארט אפ
    • פרזנטציה במכירות
    • פרזנטציה מול מצלמה
    • סדנאות פרזנטציה בלשכת המסחר
    • פרזנטציה לעורכי דין
    • פרזנטציה + סרטון שווקי
    • כל פרזנטציה היא הצגה
  • סדנאות למשרד החינוך
    • מסיפור להצגה
    • כל העולם במה
    • אומנות הסיפור
  • הרצאות
    • הרצאת רושם ראשוני
    • הרצאת חשיבות התדמית
    • הרצאת שפת הגוף
    • הרצאה בסגנונות שיווק
    • הרצאה-מילה, תנועה וקול
  • הדרכה אישית
    • אימון אישי להצלחה עסקית
    • בניית פרזנטציות
    • בניית הרצאות
    • ראיונות עבודה
    • הכנה למכרזים
    • פחד במה
    • הופעה בתקשורת
  • תיאטרון סיפור
    • ערבי מספרי סיפורים
    • טיולים מספרים
    • סרטונים ממופעים
    • תיאטרון בית פרנקפורט
    • תיאטרון נועם בן אז”ר
    • תיאטרון פלייבק
    • תיאטרון תנועה-אנסמבל עיתים
    • תיאטרון דרממיה
    • במת מייצג

לשיחת ייעוץ חינם, התקשרו
052-8214167 או השאירו
פרטים ואחזור בהקדם:

[חזרה]
Share Buttons
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
אודות
אורה ברוך הדרכות החל בשנת 2005 בפיתוח ובבניית סדנאות השמות דגש על למידה אפקטיבית מגוונת וחווייתית. חבילות ההדרכה וההטמעה שאנו מציעים נתפרות בקפידה והן תוצאה של ניתוח וזיהוי צרכי הארגון, והבניית פתרון לשיפור הביצועים כולל יישום וליווי.
מאמרים אחרונים
  • האם משבר זו הזדמנות לצמיחה וקידום בעבודה?
  • מתלבטת אם להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילך
  • עשרת הדברות להעברת מסרים במדיה הדיגיטלית
  • !Career Waze must be Wise
  • מה קורה כשאופטימסט ופסמיסט פוגשים את הקורונה?
יצירת קשר
צרו עימנו קשר לכל שאלה ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם...
טל: 052-8214167
מייל: info@orsipur.co.il
© כל הזכויות שמורות לאור סיפור | טלפון: 052-8214167   |   מייל: info@orsipur.co.il   |   קידום אתרים: Tzafi@zran