טלפון: 052-8214167    |   מייל:  info@orsipur.co.il
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
פרזנטציה – תכנון מוקדם

פרזנטציה – תכנון מוקדם

5 באוגוסט 2016 22:20 אין תגובות zafi

בהליך של פרזנטציה מעביר מגיש הפרזנטציה מסר לקהל היעד.

 

בכדי שהמסר יעבור בצורה טובה והקהל אכן יקשיב ויתעניין בו, חשוב שמגיש הפרזנטציה יעשה עבודת הכנה מוקדמת.בבניית המסר על מגיש הפרזנטציה להתייחס לזמן העומד לרשותו ולבנות תכנים ברורים בהתאם לצרכי קהלי היעד.

העברת מידע ומסרים שתתבצע בצורה “יבשה” ומונוטונית, יכולה בקלות לפספס את מטרותיה באותה פרזנטציה ולגרום לכך שהקהל יאבד במהרה קשב וריכוז.

בכדי למנוע מצבים כאלה, ישנם מגוון דרכים ושיטות אשר שימוש בהן יכול לעזור למשוך את תשומת הלב של הקהל בפניו מוגשת הפרזנטציה. אחת הדרכים המרכזיות הינה לתבל את הפרזנטציה בסיפורים ואנקדוטות מרתקות, סיפורים מהסוג הזה שיהוו חלק מהפרזנטציה, שיכולים לעניין את הקהל ולגרום לו להקשבה מלאה, מחייבים הערכות מראש. מומלץ לספר את אותם סיפורים בפני אדם אשר אתם מעריכים את דעתו, על מנת לוודא שהוא מוצא עניין בסיפורים. כמו כן רצוי להשתמש בסיפורים קצרים מהחיים, סיפורים כאלה מגבירים את ההזדהות של הקהל עם התכנים. חשוב שמגיש הפרזנטציה ידאג לכך שלסיפורים שבחר אכן יש קשר לאותה פרזנטציה שהוא מתעתד להגיש.

התאמת הסיפורים לקהל ולמסרים אותם מעבירים בפרזנטציה, מחייבת למידה מוקדמת של קהל היעד – מיהו, מה היה רוצה לשמוע,מהם צרכיו, עם מה היה עשוי להזדהות, מהם התכנים שירתקו אותו ועוד…
על מנת להגיע למקסימום השפעה, על מגיש הפרזנטציה לבנות את מסריו על כמה שיותר ערוצים. כיוון שרוב האנשים הם ויזואליים, רצוי להשתמש באמצעים ויזואליים ובתבנית שפה המתבססת על פעלים או תיאורים המדגישים את הצד הראייתי, כמו למשל במשפט: “הוא נראה כאילו הכישו נחש”.. במקביל בניית המסרים צריכה להכיל גם אלמנטים שמיעתיים ואלמנטים רב תחושתיים כמו: זה הרגיש לי, זה נשמע לי… בצורה זו המסר יוכל להגיע לכמה שיותר אנשים הנמצאים בקהל.

לעיתים נשען מגיש הפרזנטציה על הגשת מצגת שתעשה עבורו את ההכנה המקדימה – זוהי טעות נפוצה! במיוחד בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים ונחשפים לאמצעים טכנולוגיים חדישים במהירויות בלתי נתפשות כמעט. אני מצטרפת לדעתו של אליוט מאסי שאמר: “בידיים הלא נכונות, מצגות הפאוור פוינט עלולות להזיק ולהפוך לסם היעיל ביותר להרדמת הקהל” (ציטוט מ 2007, The Marker )
האופטימום יהיה לשלב את המצגת בפרזנטציה, על מנת לפשט נקודות מסובכות ולאפשר ויזואליזציה של מסרים מורכבים מבלי להשתעבד לפלאי הפירוטכניקה.

במידה והפרזנטציה תהיה מרתקת ובמיוחד אינטראקטיבית וחווייתית, היא תהיה ללא ספק בלתי נשכחת.

 

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

  • פיתוח מנהלים
    • סדנת מנהיגות
    • קפסולת המנהיגות
    • אומנות הניהול
    • חדר כושר לניהול
    • המנהל כחדשן
    • ניהול קונפליקטים
    • ניהול משא ומתן
    • פיתוח צוות
    • שימוש בנרטיב בניהול
  • סדנת מכירות
    • מכירה טלפונית
    • מכירות שטח
    • סדנת שימור לקוחות
    • התנהגות ממוקדת לקוח
    • העברת מסרים
    • שימוש בסיפורים במכירות
  • סדנאות גיבוש
    • סדנאות גיבוש צוות
    • גיבוש למגזר הרפואי
    • גיבוש לעורכי דין
    • פעילות גיבוש
  • פרזנטציה
    • פרזנטציה לסטארט אפ
    • פרזנטציה במכירות
    • פרזנטציה מול מצלמה
    • סדנאות פרזנטציה בלשכת המסחר
    • פרזנטציה לעורכי דין
    • פרזנטציה + סרטון שווקי
    • כל פרזנטציה היא הצגה
  • סדנאות למשרד החינוך
    • מסיפור להצגה
    • כל העולם במה
    • אומנות הסיפור
  • הרצאות
    • הרצאת רושם ראשוני
    • הרצאת חשיבות התדמית
    • הרצאת שפת הגוף
    • הרצאה בסגנונות שיווק
    • הרצאה-מילה, תנועה וקול
  • הדרכה אישית
    • אימון אישי להצלחה עסקית
    • בניית פרזנטציות
    • בניית הרצאות
    • ראיונות עבודה
    • הכנה למכרזים
    • פחד במה
    • הופעה בתקשורת
  • תיאטרון סיפור
    • ערבי מספרי סיפורים
    • טיולים מספרים
    • סרטונים ממופעים
    • תיאטרון בית פרנקפורט
    • תיאטרון נועם בן אז”ר
    • תיאטרון פלייבק
    • תיאטרון תנועה-אנסמבל עיתים
    • תיאטרון דרממיה
    • במת מייצג

לשיחת ייעוץ חינם, התקשרו
052-8214167 או השאירו
פרטים ואחזור בהקדם:

[חזרה]
Share Buttons
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
אודות
אורה ברוך הדרכות החל בשנת 2005 בפיתוח ובבניית סדנאות השמות דגש על למידה אפקטיבית מגוונת וחווייתית. חבילות ההדרכה וההטמעה שאנו מציעים נתפרות בקפידה והן תוצאה של ניתוח וזיהוי צרכי הארגון, והבניית פתרון לשיפור הביצועים כולל יישום וליווי.
מאמרים אחרונים
  • האם משבר זו הזדמנות לצמיחה וקידום בעבודה?
  • מתלבטת אם להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילך
  • עשרת הדברות להעברת מסרים במדיה הדיגיטלית
  • !Career Waze must be Wise
  • מה קורה כשאופטימסט ופסמיסט פוגשים את הקורונה?
יצירת קשר
צרו עימנו קשר לכל שאלה ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם...
טל: 052-8214167
מייל: info@orsipur.co.il
© כל הזכויות שמורות לאור סיפור | טלפון: 052-8214167   |   מייל: info@orsipur.co.il   |   קידום אתרים: Tzafi@zran