מידע מקיף על סדנאות פרזנטציה לעסקים של אורה ברוך הדרכות
קהל יעד:
אנשי מכירות, שיווק ושירות, סוכנים, ראשי צוותים ואחרים
מטרת הסדנה:
רכישת כלים מעשיים לביטוי עצמי, פיתוח מיומנויות תקשורת, לימוד ותרגול מיומנויות שפת הגוף, לימוד ותרגול השימוש בקול ורהיטות הדיבור ככלי העצמה בפרזנטציה. הסימטריה בין המסר הויזואלי, המסר האודיטורי והמסר המילולי. טקטיקות להעברת מסרים. טקטיקות שכנוע והלהבת קהל.
פרזנטציה כהצגה – סדנה פעילה זו מתמקדת בשילוב ובסימטריה בין החוויה המילולית קרי בחירת התכנים עפ”י קודים לשוניים, עם המארז (החוויה הא-מילולית) קרי שפת הגוף והקול.
בעידן התקשורת האלקטרונית אנו נחשפים לאלפי גירויים פרסומיים מדי יום עד כדי כך שכל פרט מידע נראה ונשמע דומה
לקודמו – יכולת האבחנה שלנו מתעמעמת.
אז מה צריך כדי לבלוט בתוך ים הגירויים? כיצד ניתן להעביר מסרים בצורה מרתקת ולהשאיר טעם של עוד? בסדנה זו תקבל כלים מעשיים וישומיים כיצד להרחיב את השפעתך על קהלי יעד שונים.
כלים אלו יעצימו את הופעתך בפני קהל ויחזקו את איכות המסרים שתרצה להעביר, כמו כן תוכל להכיר סגנונות תקשורת שונים המאפיינים טיפוסי אנשים על מנת להרחיב את יכולתך לקיים דיאלוג עם קהלי יעד מגוונים.
סדנה אינטראקטיבית זו תלוייה בהתנסות אישית ביישום הכלים שנלמדו, התכנים התיאורטיים של הסדנה יתורגלו באמצעות מטלות והתנסויות עליהן ינתנו משובים מהקבוצה ומהמנחים.
הסדנה מבטיחה שיפור ושדרוג יכולות עמידה בפני קהל הרחבת יכולת ההשפעה והשכנוע והופעה עוצמתית ומשוחררת מול קהל.
תכני הסדנה:
- פענוח מפת לקוח לפי מודל ה – NLP
- טקטיקות להעברת מסרים
- הקודים הלשוניים לבניית מסר משכנע
- שימוש נכון בשפת הגוף ככלי הבעה
- שימוש נכון בקול ובדיקציה ע”מ לבנות אמינות
- זיהוי קהל היעד והתאמת המסר
- התמודדות עם פחד קהל
- תהליך התקשורת – סוגי מקשיבים, חסמי תקשורת
- השימוש באמצעי המחשה בפרזנטציה
- תכנון ובנית פרזנטציה
- התמודדות עם התנגדויות והפרעות במהלך הפרזנטציה
תרגול:
תרגול סיטואציות רלבנטיות באמצעות סימולציות מומחזות, בניית מצבים רלבנטיים מחיי התקשורת הפנים ארגונית בקבוצה ובזוגות בעזרת הכלים שנלמדו, דיונים קבוצתיים וניתוח אירועים.
ומה תקבל בסופו של התהליך?
- הרחבת יכולת ההשפעה על סוגי קהלים שונים
- כלים להתמודדות עם מצבים מפתיעים במהלך הפרזנטציה
- פיתוח יכולת הקשבה אקטיבית
- פיתוח יכולת ההגמשה ההתנהגותית לפי קהלי יעד
- פיתוח יכולת אילתור ע”מ לקיים דיאלוג עם הקהל
- טקטיקות להעברת מסרים ולשכנוע
- כלים להלהיב ולרתק קהלים
- כלים להפעלת הסימטריה בין המלל, שפת הגוף והקול