טלפון: 052-8214167    |   מייל:  info@orsipur.co.il
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
לקוחות – אוהבים או אויבים?

לקוחות – אוהבים או אויבים?

10 ביולי 2015 21:45 סגור לתגובות על לקוחות – אוהבים או אויבים? zafi
מי מאיתנו, הנמצא בקשר ישיר עם לקוחות לא אומר לעצמו לפחות פעם ביום:  “איזה לקוח קשה!  או “מה הוא רוצה ממני הלקוח הזה”?  או “הלקוחות האלה רק דורשים כל היום”.   
 
אלו רק חלק מן המשפטים השגורים בפיהם של אנשי שירות, מכירה או כל אדם הבא במגע עם לקוחות באופן ישיר (כלומר משוחח איתם טלפונית או פרונטאלית).
 
האם באמת הלקוחות כל כך נוראים???  האם זה מצב שיימשך לנצח בו הלקוחות כל הזמן רק דורשים ואנחנו-נותני השירות רק מנסים לרצות אותם??

התשובה שלי היא (ומצטער אם אני מאכזב כמה מכם) בהחלט כן!  ויותר מכך.  אם לא ממש הצלחתי להרגיז אתכם עד כה, אף אוסיף ואגיד שהמצב בו לקוחות דורשים ואנו מנסים בכל כוחנו לרצות אותם רק ילך ויגדל, ועוד נזדקק להמון ידע מקצועי ותודעת שירות גבוהה על מנת לענות לדרישותיהם!

מה הסיבה לכך? התשובה פשוטה מאד: כיוון שללקוח יש המון אלטרנטיבות.  לא אחת.  המון!

הלקוח שותף למעשה לסוג של הסכם.  בהסכם זה הוא ממלא את החלק של מקבל השירות ובתמורה לכך הוא משלם במיטב כספו.  כן.  במיטב כספו.  הוא מוכן להשקיע את כספו דווקא אצלכם מכיוון שעשיתם עליו את הרושם הנכון, והוא נותן בכם אמון שהמוצר שתמכרו לו יהיה הטוב ביותר עבורו.

ברגע שלקוח האמין בכם ושילם את התמורה שביקשתם עבור המוצר / השירות שלכם, כעת מגיע חלקכם בעסקה.  החלק שלכם כנותן שירות, אותו אחד שאמור לתת את התמורה הטובה ביותר עבור כספו של הלקוח, הרי זוהי הסיבה שהוא בחר בכם מלכתחילה זוכרים?

 
אם כן, במידה ולקוח עמד בחלקו בהסכם ושילם את מלוא התשלום, האם הוא נחשב לקשה או לדורש במידה והוא מבקש את התמורה שהובטחה לו??  לדעתי-ממש ממש לא!
 
לקוחות הם בני אדם, כולנו חובשים את הכובע הזה בצורה זו או אחרת בסיטואציות שונות במהלך חיינו.  היום אני מוכר לך מקרר,מחר אגיע לקנות ממך בגד לאירוע חגיגי.  הכובע הזה מתחלף,פעם אנו לקוחות-מקבלי שירות ופעם נותני שירות.כמו שאתם הייתם מעוניינים לקבל את התמורה הטובה ביותר האפשרית עבור כספכם,כך דאגו לתת אותה ללקוח הנמצא כעת מולכם.
 
ברגע שתסתכלו על הלקוח בעיניים מבינות יותר,סלחניות יותר-תראו שהמכירה / מתן השירות נעשים הרבה יותר נעימים וגם תוצאות המו”מ יהיו טובות יותר! 
  
מוזמנים לנסות ולראות כיצד אפשר באמצעות גישה נכונה לקבל חווית מכירה/שירות שונים לגמרי!

 

« הקודם
הבא »
  • פיתוח מנהלים
    • סדנת מנהיגות
    • קפסולת המנהיגות
    • אומנות הניהול
    • חדר כושר לניהול
    • המנהל כחדשן
    • ניהול קונפליקטים
    • ניהול משא ומתן
    • פיתוח צוות
    • שימוש בנרטיב בניהול
  • סדנת מכירות
    • מכירה טלפונית
    • מכירות שטח
    • סדנת שימור לקוחות
    • התנהגות ממוקדת לקוח
    • העברת מסרים
    • שימוש בסיפורים במכירות
  • סדנאות גיבוש
    • סדנאות גיבוש צוות
    • גיבוש למגזר הרפואי
    • גיבוש לעורכי דין
    • פעילות גיבוש
  • פרזנטציה
    • פרזנטציה לסטארט אפ
    • פרזנטציה במכירות
    • פרזנטציה מול מצלמה
    • סדנאות פרזנטציה בלשכת המסחר
    • פרזנטציה לעורכי דין
    • פרזנטציה + סרטון שווקי
    • כל פרזנטציה היא הצגה
  • סדנאות למשרד החינוך
    • מסיפור להצגה
    • כל העולם במה
    • אומנות הסיפור
  • הרצאות
    • הרצאת רושם ראשוני
    • הרצאת חשיבות התדמית
    • הרצאת שפת הגוף
    • הרצאה בסגנונות שיווק
    • הרצאה-מילה, תנועה וקול
  • הדרכה אישית
    • אימון אישי להצלחה עסקית
    • בניית פרזנטציות
    • בניית הרצאות
    • ראיונות עבודה
    • הכנה למכרזים
    • פחד במה
    • הופעה בתקשורת
  • תיאטרון סיפור
    • ערבי מספרי סיפורים
    • טיולים מספרים
    • סרטונים ממופעים
    • תיאטרון בית פרנקפורט
    • תיאטרון נועם בן אז”ר
    • תיאטרון פלייבק
    • תיאטרון תנועה-אנסמבל עיתים
    • תיאטרון דרממיה
    • במת מייצג

לשיחת ייעוץ חינם, התקשרו
052-8214167 או השאירו
פרטים ואחזור בהקדם:

[חזרה]
Share Buttons
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
אודות
אורה ברוך הדרכות החל בשנת 2005 בפיתוח ובבניית סדנאות השמות דגש על למידה אפקטיבית מגוונת וחווייתית. חבילות ההדרכה וההטמעה שאנו מציעים נתפרות בקפידה והן תוצאה של ניתוח וזיהוי צרכי הארגון, והבניית פתרון לשיפור הביצועים כולל יישום וליווי.
מאמרים אחרונים
  • האם משבר זו הזדמנות לצמיחה וקידום בעבודה?
  • מתלבטת אם להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילך
  • עשרת הדברות להעברת מסרים במדיה הדיגיטלית
  • !Career Waze must be Wise
  • מה קורה כשאופטימסט ופסמיסט פוגשים את הקורונה?
יצירת קשר
צרו עימנו קשר לכל שאלה ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם...
טל: 052-8214167
מייל: info@orsipur.co.il
© כל הזכויות שמורות לאור סיפור | טלפון: 052-8214167   |   מייל: info@orsipur.co.il   |   קידום אתרים: Tzafi@zran