טלפון: 052-8214167    |   מייל:  info@orsipur.co.il
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
מכירות – באמת קשה?

מכירות – באמת קשה?

10 ביולי 2015 22:50 סגור לתגובות על מכירות – באמת קשה? zafi

מכירות – מילה אחת וכל כך הרבה אסוציאציות שנקשרים אליה תוך מספר שניות..

 

מתוך 12 שנה של למידה והתנסות בעולם המופלא הזה של מכירות (כן.  לא קשה להבין מה אני חושב על התחום.) פגשתי לא מעט אנשים שהמילה מכירות עושה להם רע.
 
אנשים קושרים מכירות לרמאות, לחלקלקות, למכירת קרח לאסקימואים, לשקרים לבנים ועוד אי אלו תארים שאינם עושים כבוד לתחום המכירות ולמילה עצמה.
 
האם הם צודקים?  האם אכן מכירות מתקשר לכל המילים האלו?  האם למכור זה דבר קשה שמתאים רק למי שבחר לפרנס את משפחתו בהתעסקות בתחום זה?
 
התשובה לדעתי היא בהחלט לא.  והאסוציאציות שהובאו בשורות הקודמות נובעות מתוך הבנה מוטעית של מה זה מכירה ומה מטרתה בסופו של יום.  ומייד אסביר כמובן, אבל לפני כן רק אשאל:  האם מי שלא בחר במקצוע המכירות איננו איש מכירות???   בוודאי שכן!
 
דוגמאות??  בבקשה:  אימא שרוצה שהילד יאכל את מה שהכינה לארוחת הצהרים,לא מוכרת לו את המוצר??  אישה שחזרה מקנייה של בגדים בקניון לא מוכרת לבעלה את המבצע המדהים שהיה רק היום??  והגבר?  האם הוא לא מוכר לאישה את הצורך הבלתי ניתן לויתור של הפלסמה 50- אינץ בסלון?
 
ובכן, לאחר שראינו שכולנו מבצעים מכירות בסיטואציות שונות של חיינו נחזור לנושא המכירה ומטרתה העיקרית.מטרתה העיקרית של מכירה היא לפתור בעיה!
 
בעיה של מי?  בעיה של הלקוח כמובן.  למה בעיה?  כיוון שעד שהוא לא יפתור אותה הדבר יפריע לו ולא ייתן לו מנוחה.דוגמא: בחודשי הקיץ חם מאד, אם אין ללקוח מזגן או מאוורר והוא לא מצליח להירדם בשל כך בלילה, הוא בבעיה.הוא מעוניין לפתור אותה, ובמהירות!
 
כשלקוח כזה מגיע לחנות חשמל,איש המכירות צריך להקשיב לו ולאתר מהי הבעיה שבגינה הגיעה הלקוח לחנות.  הרי הלקוח מעוניין לפתור את הבעיה שלו נכון?
 
איש המכירות לא אמור להציע ללקוח את כל סוגי המזגנים או המאווררים הקיימים בחנות או לחלופין את המוצר שעליו הוא מרוויח את העמלה הגבוהה ביותר באותו חודש.  איש המכירות צריך להקשיב ולשאול שאלות אם לא הבין עד הסוף את הבעיה של הלקוח ואז להציע את הפתרון.  ככל שאיש המכירות יהיה ממוקד יותר ויבין טוב יותר את בעיית הלקוח – כך יגדל הסיכוי להתאמה של המוצר ללקוח ולרכישתו בסיום תהליך המכירה.
 
זו הייתה דוגמא אחת למכירה נכונה.  אם אנשי מכירות בעידן הנוכחי ישכילו להבין שעליהם להיות מכוונים לקוח ולא מכוונים רק עסקה, ישתקו יותר וידברו פחות – אזי המכירה תהפוך למשהו הרבה יותר ידידותי  – הן עבור הלקוח והן עבוןר איש המכירות!
 
מוזמנים לנסות במכירה הבאה שלכם ולראות כיצד פועלת גישה אחרת של מכירות ועדיין מצליחה להשיג את היעדים שהוצבו לכם בתחילת החודש.

 

« הקודם
הבא »
  • פיתוח מנהלים
    • סדנת מנהיגות
    • קפסולת המנהיגות
    • אומנות הניהול
    • חדר כושר לניהול
    • המנהל כחדשן
    • ניהול קונפליקטים
    • ניהול משא ומתן
    • פיתוח צוות
    • שימוש בנרטיב בניהול
  • סדנת מכירות
    • מכירה טלפונית
    • מכירות שטח
    • סדנת שימור לקוחות
    • התנהגות ממוקדת לקוח
    • העברת מסרים
    • שימוש בסיפורים במכירות
  • סדנאות גיבוש
    • סדנאות גיבוש צוות
    • גיבוש למגזר הרפואי
    • גיבוש לעורכי דין
    • פעילות גיבוש
  • פרזנטציה
    • פרזנטציה לסטארט אפ
    • פרזנטציה במכירות
    • פרזנטציה מול מצלמה
    • סדנאות פרזנטציה בלשכת המסחר
    • פרזנטציה לעורכי דין
    • פרזנטציה + סרטון שווקי
    • כל פרזנטציה היא הצגה
  • סדנאות למשרד החינוך
    • מסיפור להצגה
    • כל העולם במה
    • אומנות הסיפור
  • הרצאות
    • הרצאת רושם ראשוני
    • הרצאת חשיבות התדמית
    • הרצאת שפת הגוף
    • הרצאה בסגנונות שיווק
    • הרצאה-מילה, תנועה וקול
  • הדרכה אישית
    • אימון אישי להצלחה עסקית
    • בניית פרזנטציות
    • בניית הרצאות
    • ראיונות עבודה
    • הכנה למכרזים
    • פחד במה
    • הופעה בתקשורת
  • תיאטרון סיפור
    • ערבי מספרי סיפורים
    • טיולים מספרים
    • סרטונים ממופעים
    • תיאטרון בית פרנקפורט
    • תיאטרון נועם בן אז”ר
    • תיאטרון פלייבק
    • תיאטרון תנועה-אנסמבל עיתים
    • תיאטרון דרממיה
    • במת מייצג

לשיחת ייעוץ חינם, התקשרו
052-8214167 או השאירו
פרטים ואחזור בהקדם:

[חזרה]
Share Buttons
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
אודות
אורה ברוך הדרכות החל בשנת 2005 בפיתוח ובבניית סדנאות השמות דגש על למידה אפקטיבית מגוונת וחווייתית. חבילות ההדרכה וההטמעה שאנו מציעים נתפרות בקפידה והן תוצאה של ניתוח וזיהוי צרכי הארגון, והבניית פתרון לשיפור הביצועים כולל יישום וליווי.
מאמרים אחרונים
  • האם משבר זו הזדמנות לצמיחה וקידום בעבודה?
  • מתלבטת אם להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילך
  • עשרת הדברות להעברת מסרים במדיה הדיגיטלית
  • !Career Waze must be Wise
  • מה קורה כשאופטימסט ופסמיסט פוגשים את הקורונה?
יצירת קשר
צרו עימנו קשר לכל שאלה ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם...
טל: 052-8214167
מייל: info@orsipur.co.il
© כל הזכויות שמורות לאור סיפור | טלפון: 052-8214167   |   מייל: info@orsipur.co.il   |   קידום אתרים: Tzafi@zran