טלפון: 052-8214167    |   מייל:  info@orsipur.co.il
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
אורה ברוך הדרכות
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותינו
  • הצוות
  • מבין לקוחותינו
  • לקוחות מספרים
  • אורסיפור בתקשורת
  • מגזין אורסיפור
    • פרזנטציה אפקטיבית
    • פיתוח מנהלים וחדשנות
    • שירות ומכירות
    • פיתוח אישי
    • סיפורים בתרבות האירגונית
    • תיאטרון אירגוני
  • יצירת קשר
מכירות בעידן החדש

מכירות בעידן החדש

10 ביולי 2015 22:40 סגור לתגובות על מכירות בעידן החדש zafi

מה בין איש מכירות ובין – “תותח מכירות”?

 

ההבדל המשמעותי ביותר הוא שזה המכונה תותח מכירות  הוא אחד שלא יודע בושה מה היא, יש לו ביטחון  מלא במה שהוא אומר, הוא לא מפחד מתגובת הלקוח והוא דרוך לכל טענה או שאלה שישאל הלקוח, בפרט לאלו שהם הבטן הרכה של המכירה, שכידוע קיימת בכל מוצר או שירות הוא למעשה אשף האלתור כשביכולתו לשים עצמו בנעלי הלקוח בצורה מקסימאלית. יחד עם זאת, אליה וקוץ בה –“תותחי מכירות” חייבים לעבור ליטוש נוסף בעידן המכירות החדש – לשם כך נועדה סדנת מכירת

לא מוכרים כל דבר לכל אחד

איש מכירות מקצוע הוא לא מי שיודע למכור כל דבר לכל אחד, למכור זה טוב, אך הניסיון מלמד, שעסקת מכירה שמתפוצצת אחרי זמן קצר היא אולי מכניסה כסף לחברה, אך לעיתים מסבה נזקים לא קטנים, שאף עשויים לעלות על התועלת שבעסקה. לקוח עסקי שהצליחו למכור לו יותר שירותים ממה שהיה צריך או איש מבוגר שהביאו לו יותר ערוצי טלוויזיה לדוגמא ממה שהוא משתמש עשוי לעבור לחברה אחרת המציעה לו חבילה מצומצמת וזולה יותר עם ההצעה הראשונה שהוא יקבל, מבלי לבדוק כלל עם החברה הראשונה לגבי חבילות קטנות יותר. אנחנו חיים בעידן חדש, עידן של תחרות עצומה דווקא בתקופתנו חייבים למכור בצורה תקינה והוגנת יותר.

אל תפתח ציפיות

מנהלי מחלקת מכירות חייבים להנחות את אנשי המכירות שלהם בצורה חד משמעית “לא לפתח ציפיות מיותרות ללקוח”. חשוב לצייר ללקוח תיאור של חוויה חיובית, עם זאת אסור להגזים, תיאור מוגזם או חלילה שקרים עשויים לגרום ללקוח להתעשת ולהפיל את העסקה לאחר זמן קצר, או להותיר לקוח ממורמר, שלעיתים היה מסכים לעסקה בכל אופן אך היה מבין טוב יותר מה הוא רוכש.

מכירות בזמן אמת

בזמן המכירה, על איש המכירות לנסות לזהות  ולנתח את צרכי הלקוח בצורה היסודית ביותר,איש מכירות טוב הוא מי שיזהה את צרכי הלקוח ואת סגנונו כבר מהמשפט הראשון. לדוגמא, מוכר בחנות מותגים יכול לזהות מתי מישהי הינה בעלת סטייל קבוע, עמה הוא יכול לטייל בחנות החל מרמת המבצעים על הגופיות ועד השעונים התואמים, לעומתה כאשר נכנסת לקוחה שמחפשת בגד ללבוש לאירוע ספציפי או שאינה מתנהגת כמו מישהי שלובשת רק מותגים הוא יציג לה למשל בגדים עליונים בלבד, ויתעקש על מכירה של אלו מבלי בכלל לנסות ולהציע משהו אחר בכדי לא לגרום לה להרהר על כל העסקה, לעיתים, טוב ציפור אחת ביד.

במהלך סדנת מכירות תלמדו כיצד למכור בעידן החדש, כיצד ניתן להתגבר על הקשיים העצומים במכירה דווקא מכיוונים שאליהם לא התרגלנו עד כה. כיצד שיחה כנה ומקצועית עם הלקוחות יכולה למנף עסקה הרבה מעבר לשיחה מהירה וחתירה לסיום עסקה. תותחי המכירות של אתמול חייבים לעבור את השדרוג למכירות של הווה והעתיד.

 

« הקודם
הבא »
  • פיתוח מנהלים
    • סדנת מנהיגות
    • קפסולת המנהיגות
    • אומנות הניהול
    • חדר כושר לניהול
    • המנהל כחדשן
    • ניהול קונפליקטים
    • ניהול משא ומתן
    • פיתוח צוות
    • שימוש בנרטיב בניהול
  • סדנת מכירות
    • מכירה טלפונית
    • מכירות שטח
    • סדנת שימור לקוחות
    • התנהגות ממוקדת לקוח
    • העברת מסרים
    • שימוש בסיפורים במכירות
  • סדנאות גיבוש
    • סדנאות גיבוש צוות
    • גיבוש למגזר הרפואי
    • גיבוש לעורכי דין
    • פעילות גיבוש
  • פרזנטציה
    • פרזנטציה לסטארט אפ
    • פרזנטציה במכירות
    • פרזנטציה מול מצלמה
    • סדנאות פרזנטציה בלשכת המסחר
    • פרזנטציה לעורכי דין
    • פרזנטציה + סרטון שווקי
    • כל פרזנטציה היא הצגה
  • סדנאות למשרד החינוך
    • מסיפור להצגה
    • כל העולם במה
    • אומנות הסיפור
  • הרצאות
    • הרצאת רושם ראשוני
    • הרצאת חשיבות התדמית
    • הרצאת שפת הגוף
    • הרצאה בסגנונות שיווק
    • הרצאה-מילה, תנועה וקול
  • הדרכה אישית
    • אימון אישי להצלחה עסקית
    • בניית פרזנטציות
    • בניית הרצאות
    • ראיונות עבודה
    • הכנה למכרזים
    • פחד במה
    • הופעה בתקשורת
  • תיאטרון סיפור
    • ערבי מספרי סיפורים
    • טיולים מספרים
    • סרטונים ממופעים
    • תיאטרון בית פרנקפורט
    • תיאטרון נועם בן אז”ר
    • תיאטרון פלייבק
    • תיאטרון תנועה-אנסמבל עיתים
    • תיאטרון דרממיה
    • במת מייצג

לשיחת ייעוץ חינם, התקשרו
052-8214167 או השאירו
פרטים ואחזור בהקדם:

[חזרה]
Share Buttons
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
אודות
אורה ברוך הדרכות החל בשנת 2005 בפיתוח ובבניית סדנאות השמות דגש על למידה אפקטיבית מגוונת וחווייתית. חבילות ההדרכה וההטמעה שאנו מציעים נתפרות בקפידה והן תוצאה של ניתוח וזיהוי צרכי הארגון, והבניית פתרון לשיפור הביצועים כולל יישום וליווי.
מאמרים אחרונים
  • האם משבר זו הזדמנות לצמיחה וקידום בעבודה?
  • מתלבטת אם להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילך
  • עשרת הדברות להעברת מסרים במדיה הדיגיטלית
  • !Career Waze must be Wise
  • מה קורה כשאופטימסט ופסמיסט פוגשים את הקורונה?
יצירת קשר
צרו עימנו קשר לכל שאלה ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם...
טל: 052-8214167
מייל: info@orsipur.co.il
© כל הזכויות שמורות לאור סיפור | טלפון: 052-8214167   |   מייל: info@orsipur.co.il   |   קידום אתרים: Tzafi@zran