תקשורת בעידן המודרני המושג תקשורת ארגונית מפורש כדרך של ארגון/חברה לתקשר עם עובדיו ועם ציבור לקוחותיו. בשנים האחרונות הבינו ארגונים וחברות שפיתוח המשאב 30 ביוני 2015 22:55 סגור לתגובות על תקשורת בעידן המודרני zafi קרא עוד ←
הסיפור בעידן החדש מה מהנה ומעורר השראה יותר מאשר סיפורים? סיפור הינו מסורת עתיקת יומין שנים בכל תרבות ותפאורה אפשרית: ניתן היה 30 ביוני 2015 22:45 סגור לתגובות על הסיפור בעידן החדש zafi קרא עוד ←
אומנות הסיפור מה יותר מהנה ויותר מעורר השראה מאשר סיפורים? סיפור הינו מסורת עתיקת יומין שנים בכל תרבות ותפאורה אפשרית: ניתן 30 ביוני 2015 22:35 סגור לתגובות על אומנות הסיפור zafi קרא עוד ←
הסיפור – כלי עוצמתי בין אם אתה מעביר פרזנטציה, מנהל שיחת עובד מעביד או יוצא מגדרך כדי לשכנע לקוחות לקנות את המוצרים שלך, אחת 30 ביוני 2015 22:25 סגור לתגובות על הסיפור – כלי עוצמתי zafi קרא עוד ←
שימוש נרטיב בניהול מהו נרטיב, ומדוע הוא אמצעי כל כך יעיל לניתוח סיטואציות ולשדרוג יכולות הניהול בארגון? הנה ריענון זיכרון קצר מימים 30 ביוני 2015 22:15 סגור לתגובות על שימוש נרטיב בניהול zafi קרא עוד ←
הסיפור ככלי ניהולי כל העולם הוא ספר ולכל אחד יש סיפור משלו הנבנה ממכלול החוויות שחווה, מהמקומות בהם ביקר ומהאנשים אשר הכיר. בנוסף 30 ביוני 2015 22:00 סגור לתגובות על הסיפור ככלי ניהולי zafi קרא עוד ←
חדש ימיך כקדם חדש ימיך כקדם: על הקשר שבין סיפורים, חדשנות וניהול המשאב האנושי המאמר התפרסם בירחון -משאבי אנוש , ניהול אנשים 30 ביוני 2015 21:55 סגור לתגובות על חדש ימיך כקדם zafi קרא עוד ←
סיפורים במכירות אמנות הסיפור הינה דרך ייחודית להעברת מסר באופן חווייתי למאזין, במטרה לעורר השראה, לפתח את הדמיון ולהניע לפעולה. אין זה 30 ביוני 2015 21:45 סגור לתגובות על סיפורים במכירות zafi קרא עוד ←