מידע כולל על סדנאות מיומנויות הפרזנטציה לאנשי מכירות בארגונים
קהל יעד:
מנהלי ואנשי מכירות, מנהלי ואנשי שיווק, בעלי עסקים המפעילים צוותי מכירות
מטרת הסדנה:
הכרת האלמנטים הפסיכולוגיים במניעים לקוח עפ”י מודל ה – NLP (ניתוב לשוני פיסיולוגי). רכישת מיומנויות שיובילו להתנהלות אפקטיבית יותר ולתוצרים גבוהים יותר במכירות.
פרזנטציה במכירות – סדנה אינטראקטיבית המתמקדת בפיתוח העצמה אישית במכירות, ובמתן כלים להנעת אנשי המכירות לסגנונות תקשורת שונים של טיפוסי לקוחות מגוונים תוך זיהוי סגנון התקשורת האישי ופיתוח היכולת להעביר מסרים ממוקדים בהתאם לזה העומד מולו.
בפני ארגונים היום ניצבים אתגרים מורכבים, השוק התחרותי, החידושים הטכנולוגיים, הגלובליזציה כל אלה ואחרים מחייבים את הארגון לחדשנות מתמדת.
המומחיות שלנו מבטאת בצורת ערך מוסף שיפור יכולות מקצועיות. הסדנה שלנו מציעה מגוון רחב של כלים, מיומנויות וידע תוך שימת דגש על מקוריות ויצירתיות עסקית בפיתוח אסרטגיות מכירה. דינמיקת הסדנה מאפשרת חווית למידה איכותית ומקצועית. בסדנה שאני מציעים תוכל לשפר את היכולת שלך למקד את כל האנרגיות לטובת פעולת המכירה.
- זיהוי לקוח פוטנציאלי
- אמנות התשאול וההקשבה – בניית אמון
- אפיון סולם האמונות והערכים המניע את העומד מולך
- יצירת הכימיה ופיתוח יחסי אמון כבסיס להצלחה מכירתית
- ערוצי תקשורת ודפוסי שפה בלתי מודעים
- מיומניות שפת הגוף במכירות
- אספקטים קוליים בתהליך המכירה
- סימטרייה בין שפת הגוף, קול ומילה
- חשיבותה של תדמית אישית משופרת
- בניית מצגות מכירה
תרגול:
לימוד חוויתי והתנסות אישית של המשתתף על מנת להבטיח הטמעת כלים, התנסות בסימולציות מאתגרות מעולם התוכן של המשתתפים שיומחזו בעזרת תיאטרון אימפרוביזציה ופסיכודרמה
ואיזה כלים תקבל בסופו של התהליך?
- יכולת טובה יותר לפתח יחסי אמון כבסיס להצלחה
- כלים לשימור לקוחות בשוק תחרותי
- פיתוח מוטיבציה להתמודד טוב יותר עם לקוחות קשים
- שכלול האמפטיה על מנת לאפשר תקשורת דו כיוונית בונה
- הגדלת יכולת ההשפעה והשכנוע
- שיפור היכולת ליצור כימיה עם לקוחות שונים
- נוכחות עוצמתית כאיש מכירות
- הבנת תהליך התקשורת
- יכולת התמקדות גדולה יותר לטובת פעילות המכירה
- הפעלת היצירתיות ככלי להתמודדות עם תסריטים בלתי צפויים